Innovations as a new customer value

The Third Industrial Revolution , new technological mode democratize production, marketing, innovations and the processes of its commercialization. In globalizing environment of customer value creation chains and of postindustrial society, innovations become everyone’s business but not just a matter of corporations. The deployment of intellectual production infrastructure in Russia, the Internet of things, could be the major factor of economic crisis’s processes overcoming

Keywords: new customer value, system of markets, globalization, democratization of production, Internet of things, intellectual infrastructure

References

1. Агамирзян И. Третья промышленная революция. Начало. Слон 2013.10.25., http://slon.ru/biz/1009644/

2. А.Аузан: Темпы роста поднять можно, вопрос – что будет потом? Интервью В.Познеру http://www.1tv.ru/sprojects_edition/si5756/fi34728 01. Дек 2014 г.

3. Глазьев С. Выход из сырьевой ловушки. 25 января 2011г. http://www.glazev.ru/econom_polit/261/

4. Коломыченко М., Новый В. Тайваньские чипы примут за российские. Минпромторг решил, какие микросхемы считать отечественными http://www.kommersant.ru/doc/2743513

5. После сверхустойчивости. Владимир Мау о том, на что будет похож наступающий кризис. //Коммерсантъ, № 17 от 03.02.2015, стр. 2 http://www.kommersant.ru/doc/2659416

6. Раджу Н., Прабху Д. Жизнь после кризиса: как Airbnb и Uber научат мир экономить . 11.02.2015 http://daily.rbc.ru/opinions/business/11/02/2015/54da113f9a7947e6c9c4a34f

7. Толкачев С. А., Андрианов К. Н., Лапенкова Н. В. Интеллектуальное производство.// Мир новой экономики, 2014, №4, с 28-38.

8. Kotler P., Keller K. Marketing Management (14th Edition) Prentice Hall, 12-th ed. 2012.- 816 pp.

9. Rifkin J. The Third Industrial Revolution. http://thethirdindustrialrevolution.com

Authors